IT Servicedesk Medewerker
Opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een stichting voor openbaar voortgezet onderwijs in Utrecht en omgeving. Samen met zestien andere locaties zorgen ze voor het realiseren en bevorderen van het openbaar voortgezet onderwijs in de regio. Voor ondersteuning van het IT-team van deze opdrachtgever zijn wij op zoek naar twee IT-supporters.
Opdrachtomschrijving
Voor de opdrachtgever zijn wij op zoek naar twee kandidaten die beiden dezelfde functie zullen vervullen voor de looptijd van 1 jaar. De werkzaamheden voor de medewerkers zullen onder andere bestaan uit (maar zijn niet gelimiteerd tot):
• Servicedeskwerkzaamheden en eerstelijns IT-support;
• Monitoring of alle AP’s en switches online zijn;
• Monitoring of printers online zijn;
• Monitoring of de lijn belasting binnen de bandbreedte valt;
• Ondersteuning vragen vaste telefonie;
• Wachtwoord reset;
• Gebruikersondersteuning op de locatie;
• Analyseren probleem op locatie en ondersteuning ;
• Lokaal ondersteuner aldaar om oplossing te vinden en juiste partij aan te sturen;
• Overige IT-gerelateerde werkzaamheden.
Wie wij zoeken
• MBO ICT opleiding (niveau 3 of 4) of hoger;
• 24-40 uur per week beschikbaar voor de duur van 1 jaar;
• Basiskennis van IT en netwerken, bekendheid met het installeren van software en hardware;
• Ervaring met Microsoft 365;
• Goede communicatieve vaardigheden;
• Probleemoplossend vermogen;
• Goed kunnen werken in teamverband;
• Flexibel en betrouwbaar.
Aanbod
• Een all-in uurloon van 17,87 per uur;
• Reiskostenvergoeding van 0,17 cent per kilometer (woon-werkverkeer);
• Een leuke kans om op een flexibele manier meer ervaring op te doen binnen ICT support.
Contact
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jochem van Beemen. Jochem is bereikbaar via het mailadres info@studentaanbedrijf.nl of via het telefoonnummer 088-2200220
Ben jij de juiste kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Vul dan het onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!