Werkplekinrichting Alkmaar
Opdrachtgever
Onze opdrachtgever is Europa’s meest toonaangevende architecten- en ingenieursadviesbureau. Met 22.000 werknemers zetten zij zich in voor een duurzamer ontwerp op het gebied van mobiliteit en infrastructuur, stedenbouw en water, energie en industrie.
Opdrachtomschrijving
Voor de opdrachtgever zijn wij opzoek naar kandidaten die kunnen ondersteunen in werkplekinrichting voor het nieuwe kantoor. Alle artikelen worden nieuw in doos geleverd door een leverancier van kantoorartikelen, aan jou de taak om deze nieuwe werkplekken in te richten!
Je takenpakket
• Uitpakken artikelen
• Plaatsen beeldschermen
• Kabels aansluiten, plaatsen toetsenbord en muis
• Kabelmanagement en beeldschermen goed instellen
• Verpakkingsmateriaal opruimen.
Voor aanvang van de opdracht op de eerste werkdag is er een kick-off voor extra toelichting op de werkzaamheden en het protocol veilig werken / toolbox meeting.
Wie wij zoeken
•Minimaal MBO niveau
•IT skills
•Je bent sociaal en hebt een open houding
•Je kan goed communiceren
Aanbod
Dit betreft een korte opdracht waarbij je werkt op 24 en 25 juni, van 08.00 tot 17.00. De tweede werkdag kan korter duren als de werkzaamheden zijn afgerond. Je kunt rekenen op een all-in salaris van minimaal € 18,00 per uur en 21 cent reiskostenvergoeding per km. Wij zijn voor deze opdracht opzoek naar 2 kandidaten.
Contact
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jochem van Beemen. Jochem is bereikbaar via het mailadres jochem@studentaanbedrijf.nl of via het telefoonnummer
088-2200220
Ben jij de juiste kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Vul dan het onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!