Samen kunnen we groeien
Jullie baan wordt met de dag belangrijker! De toenemende technologisering van de hedendaagse maatschappij, zorgt ervoor dat de meer praktische banen verdwijnen en de vraag naar slimme IT-koppen toeneemt. De wereld is aan het verschuiven en we doen praktisch gezien alles online. Het betekent echter ook dat steeds meer aankomende studenten kiezen voor een IT-opleiding en de concurrentie steeds groter wordt. Het is dus tijd om je te onderscheiden!
Bij de moderne IT’er hoeven we niet meer te denken aan het stereotypebeeld van pakweg twintig jaar geleden. Toen stond alles nog in de kinderschoenen, maar nu zien we dat het vakgebied zich met de dag verder moderniseert. Computers, laptops en tablets worden steeds makkelijker te hanteren en er wordt nu steeds meer communicatie verwacht van de moderne IT’er. Klanten, werkgevers en opdrachtgevers stellen namelijk steeds meer vragen en worden met de dag kritischer.
Het is dus essentieel dat we leren communiceren. Natuurlijk kunnen de meeste dat vanzelfsprekend hartstikke goed, maar je om moet gaan met kritische klanten of werkgevers, is toch weer een vak apart. Het hebben van de juiste studentenbijbaan is daarom ook essentieel, want het pakweg vakkenvullen gaat ons niet verder helpen als het gaat om onze IT-carrière.
Wij willen daarom een voorsprong geven aan onze studenten. Naast ervaring opdoen binnen de IT-branche, zetten we hoog in op de ontwikkeling van de zogenaamde soft-skills van onze studenten. Dit betekent simpelweg dat wij jullie willen helpen met het adviseren en communiceren bij klanten aan tafel. Deze ervaring nemen jullie straks allemaal mee naar het sollicitatiegesprek van je toekomstige droombaan en wellicht zorgt het ervoor dat je op basis van je bijbaan wordt aangenomen.
Bij ons ben je bezig met je IT-hobby en los je al een hoop problemen op die je later tijdens jouw startbaan ook gaat tegenkomen. Tevens ben jij straks het gezicht van Studentaanhuis bij onze klanten. Dit maakt het werk bij Studentaanhuis hartstikke uniek, want waar vind je nu een bijbaan waarbij je tien uur per week bij de klant thuis aan tafel zit en hen helpt met diverse IT-problemen?