De leukste bijbaan in je eigen vakgebied

Introductie

Als Junior Helpdeskmedewerker ondersteun jij de gebruikers op de werkplekken en los je ICT-gerelateerde problemen op. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers. Je werkt vanuit een vast dienstverband bij verschillende (internationale) opdrachtgevers en IT-omgevingen, waardoor je baan erg dynamisch en uitdagend is: geen dag is hetzelfde! Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Je neemt incidenten van eindgebruikers aan via telefoon of e-mail, registreert deze en lost deze op óf wijst deze toe aan jouw collega’s op de tweede lijn;
  • Je behandelt en beantwoord vragen over bijvoorbeeld problemen met het versturen van e-mails, verloren documenten of internet problemen;
  • Je bewaakt de status van gemelde problemen en communiceert dit met de eindgebruiker;
  • Je installeert hardware en software.

Ben jij toe aan deze mooie eerste stap in je carrière? Denk jij in oplossingen in plaats van problemen? Dit IT bedrijf is op zoek naar een Junior Helpdeskmedewerker met een hoge dosis klantgerichtheid.

Organisatie

Dit vooraanstaande bedrijf is een business partner op het gebied van IT-infrastructuur, support en beheer, waarbij de focus ligt op meer dan het oplossen van vraagstukken alleen. Ze bieden hun klanten continuïteit en meer dan goede service. De mens is de cruciale factor op de ICT-afdeling. Zij investeren daarom in de ontwikkeling van hun (young)professionals. Dit doen we door middel van een Persoonlijk Ontwikkel Plan (POP) en coaching, zodat ze kunnen garanderen dat jij het beste uit jezelf haalt!

Functie eisen

Jouw kwaliteiten


  • Jij hebt een MBO-3 of MBO-4 diploma behaald richting ICT;
  • Je bent toegewijd, flexibel, proactief en je hebt passie voor IT;
  • Je vraagt goed door om er achter te komen wat de issues zijn van de eindgebruiker;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal;
  • Heb jij al enige ervaring opgedaan tijdens een stage? Dat is een pré!
  • Het hebben van een rijbewijs is een pré.


Door middel van training en coaching helpen wij jou om door te groeien in de ICT. Zo krijg je bijvoorbeeld de mogelijkheid om je HDI of ITIL certificeringen te behalen. Hierdoor haal je het

maximale uit jezelf en kun je doorgroeien naar bijvoorbeeld Senior Helpdeskmedewerker of Junior Systeembeheerder!

Inlichtingen

Doruk Akin | Intermediair Studenten

+31 (0) 6 17 45 05 15 | doruk@studentaanhuis.nl

Solliciteren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *